November 2015 | پایگاه اطلاع رسانی توتیا نیوز :: Tutia News Agency

November 2015

رفع موهای زائد با زردچوبه ، روشی هندی

November 27, 2015 - 21:01
ارسال شده در:
0 comments
زردچوبه

نکته :
روش های بسیار برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد مثل : اپیلاسیون ، استفاده از ماسک ها و سایردرمانهای خانگی .. اما شما می توانید با کمک خمیر زرد چوبه از موهای ناخواسته رهایی پیدا کنید.

عواملی که سبب ریزش مو می شود/ شانه های مناسب برای مو

November 23, 2015 - 04:50
ارسال شده در:
0 comments
ریزش مو

صیرفی در پاسخ به اینکه شانه مناسب کدام است و استفاده از نرم کننده مو و برس کشیدن چقدر سبب ریزش مو می شود، پاسخ داد: اصولاً 

ازدواج دوم آزاده نامداری به کجا رسید؟

November 20, 2015 - 14:27
ارسال شده در:
0 comments
آزاده نامداری

ازدواج دوم آزاده نامداری در اینستاگرام

دردسرهای ناخواسته شبکه های اجتماعی برای زندگی خصوصی آزاده نامداری، مجری محبوب و موفق:

خبر ازدواج دوم آزاده نامداری از اینستاگرام مطرح شد آن هم در شرایطی که برخی از کاربران این شبکه اجتماعی ادعایی را مبنی بر ازدواج دوم آزاده طرح کردند. طرح این ادعا توسط یکی از کاربران سوال های بسیاری را برای هواداران آزاده نامداری مطرح کرد تا سرانجام این مجری معروف مجبور شد تا خبر ازدواج دومش را به صورت رسمی در صفحه اینستاگرامش منتشر کند.

نتیجه جلسه امروز کارگروه فیلترینگ؛ تلگرام فیلتر نشد!

November 18, 2015 - 14:29
0 comments
تلگرام

جلسه کارگروه بررسی مصادیق مجرمانه برای بررسی فیلترینگ یا ادامه فعالیت تلگرام، امروز در حالی تشکیل شد که این بار همه اعضا حضور داشتند. این جلسه قرار بود دو هفته پیش تشکیل شود که به خاطر عدم حضور برخی اعضا، جلسه به حد نصاب نرسید و جلسه به امروز موکول شد.

به نظر می‌رسد بر اساس اخبار جسته و گریخته‌ای که از این جلسه منتشر شده، تصمیم بر این گرفته شده که تلگرام فعلا فیلتر نشود.

خرم آبادی دبیر کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه پس از پایان جلسه گفت:

برچسب ها: 

اصول چیدمان میز پذیرایی

November 17, 2015 - 16:49
0 comments
اصول چیدمان میز پذیرایی

میزی که به شکل زیبا، با رومیزی تمیز و چند شاخه گل تزئین شود و کاردها، چنگال ها و لوازم دیگر به طرز صحیحی روی آن چیده شوند، نه فقط اشتهای افرادی را که سر آن میز غذا می خورند بر می انگیزد بلکه سبب می شود آنهایی که دور آن میز برای صرف غذا جمع می شوند حداکثر سعی خود را برای رعایت آداب غذاخوردن به کار برند.

چیدن میز غذا فنی است که بهتر است همه خانم ها آن را بدانند.

برای چیدن میز ناهار یا شام بهتر است تمام وسایلی که برای غذا خوردن هر شخص لازم است روی میز چیده شود.

تزیین میز غذا خوری شیک

November 14, 2015 - 17:26
0 comments
تزیین میز غذا خوری

اگر برای یک مهمانی خانوادگی و یا یک مهمانی رسمی منزل خود را آماده می کنید بعد از اتمام تمام کارها به سراغ تزین میز غذا می روید اینجاست که داشتن یک ایده عالی و خلاقانه به شما کمک می کند تا با تمام لوازمی که دارید یک تزیین عالی و به تاثیر گذار داشته باشید. نکاتی برای تزیین میز غذا وجود دارد که به برخی از انها اشاره می کنیم.

طرز تهیه لبوی مراکشی

November 11, 2015 - 07:00
ارسال شده در:
0 comments
لبو, لبوی-مراکشی

لبو ها رادر قابلمه ریخته و بگذارید بمدت 1 ساعت بجوشد تا پخته شود.

از آب در آورده و پوست آن را بگیرید.

1.5 فنجان از آب آن را درون یک کاسه ریخته وبقیه مواد را اضافه کرده و مخلوط کنید.

لبوها را برش داده و با مواد مخلوط کنید.

بمدت 1 ساعت در یخچال بگذارید.

دسر انبه و خامه

November 06, 2015 - 13:52
ارسال شده در:
0 comments
دسر انبه و خامه

طرز تهیه: ابتدا 2 عدد از انبه ها را به صورت پوره در اورید ، برای اماده سازی درون ظرف مورد نظر مقداری انبه بریزید سپس مقداری ماست یا خامه کم چرب را روی آن ریخته و مقداری دیگر پوره انبه را روی انها بریزید.

چند ساعت این ظرف ها را درون یخچال قرار دهید تا دسرها به خوبی سرد شوند.

انچیلادا مکزیکی

November 06, 2015 - 10:59
ارسال شده در:
0 comments
انچیلادا مکزیکی

طرز تهیه: ابتدا فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد روشن کنید ؛ نان ترتیلا را بخرید یا خودتان نان ترتیلا را آماده کنید.

داخل ماهیتابه مقدار کمی روغن بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید ، نان ها را به نوبت داخل ماهیتابه بگذارید تا گرم شود ( میتوانید از ماکروفر هم برای گرم کردن نان ها استفاده کنید ).

منتظر خواستگار با مدرک بالا نباشید!

November 06, 2015 - 04:18
ارسال شده در:
0 comments
خواستگاری

به نظرتان سطح تحصیلات همسر آینده تان باید مثل خودتان باشد؟ از شما پایین تر باشد یا بالاتر که احساس خوشبختی کنید؟! اگر همسرتان بعد از ازدواج بخواهد ادامه تحصیل بدهد، با او موافقت می کنید یا برایش مانع می تراشید؟ اصلا سطح سواد در ذهن شما به چه معنی است و چه نقشی در انتخاب همسر آینده تان دارد؟

عینک شما نمایشگر هویت شماست

November 05, 2015 - 04:37
ارسال شده در:
0 comments
عینک

رابرت مارک (Robert Mark) طراح عینک و رئیس فروشگاه‌های زنجیره ای عینک سازی با برندی به نام خودش می‌گوید: «اولین قدم از خرید عینک این است که جنبه‌های مختلف زندگی خود را در نظر بگیرید. اینکه شغلتان چیست؟ یا در چه فعالیت‌هایی شرکت می‌کنید؟ و عینک را دقیقاً برای چه منظوری می‌خواهید؟ همان طور که افراد برای موقعیت‌های مختلف به بیش از یک جفت کفش نیاز دارند، مطمئناً به بیش از یک عینک هم برای موقعیت‌های متفاوت نیاز دارند. شما نمی‌توانید با یک جفت کفش هم در مهمانی شرکت کنید وهم در والیبال ساحلی از آن استفاده کنید و هم هر روز با آن کفش، در محل کارتان حاضر شوید!!!!»

Pages