December 2016 | پایگاه اطلاع رسانی توتیا نیوز :: Tutia News Agency

December 2016

این دختر بعد از ۱۸ سالگی دچار درد بعد از رابطه جنسی بود. ۳ سال بعد مادر برای او کاری کرد که باورکردنی نیست

December 22, 2016 - 20:14
ارسال شده در:
0 comments
جسیکا بردفورد

پزشکان اعلام کردند او مبتلا به نوعی عفونت جنسی است اما این تشخیص اشتباه بود و بعد از مدتی مشخص شد او مبتلا به سرطان دهانه رحم است و هرگز نمی‌تواند فرزنددار شود.

دختر اما ناامید نشد و با مشورت خانواده تخمک او فریز شد و بعد رادیوتراپی آغاز شد.

سه سال بعد بیماری در بدن جسیکا ریشه کن شد . دو زوج تصمیم گرفتند یک رحم اجاره‌ای پیدا کنند تا بتوانند فرزند خود را داشته باشند.

در این میان کسی داوطلب شد که باورکردنی نبود. مادر ۴۵ ساله جسیکا!

با رژیم تخم‌مرغ آبپز دو هفته‌ای ۱۱ کیلو وزن کم کنید

December 22, 2016 - 17:47
ارسال شده در:
0 comments
تخم مرغ آب پز

نکته بسیار مهم در این رژیم نوشیدن حجم زیادی از آب است. آب ضمن مرطوب کردن بدن به سلول‌ها در دفع سموم کمک می‌کند. پس حتما باید روزانه ۸ لیوان آب بنوشید. در کنار آن مصرف هله حوله و فست فود ممنوع است. مصرف نمک و شکر را هم باید به شدت محدود کنید.

ایجاد چالِ لپ هنگام خنده... دوست دارید به صورت طبیعی چالِ خنده داشته باشید؟

December 18, 2016 - 05:39
ارسال شده در:
0 comments
 چال لپ

هیچ کس نمی تواند جذابیت و معصومیتی که چال لپ به آدم ها میدهد را انکار کند.

واقعیت این است: چال لپ، چال گونه یا چال خنده، هرچه که باشد جذاب است...

راهنمای آموزش بستن بند کفش + (عکس)

December 18, 2016 - 04:59
ارسال شده در:
0 comments
بند کفش

شاید تا حالا فکر می کردید که بند کفش مثل سایر چیزها بر روی تیپ شما تاثیر خاصی ندارد! ولی با دیدن این راهنمای آموزش بستن بند کفش حتماً نظرتان تغییر می کند

روش های جالب بستن بند کفش + عکس

هرگز به دختران مجرد این حرفها را نزنید!

December 18, 2016 - 03:06
ارسال شده در:
0 comments
دختر

به یاد داشته باشید که هرگز به دختران مجرد این حرفها را نزنید. هر زمان خواستید کسی را قضاوت کنید، خودتان را جای او بگذارید

هرگزبه دختران مجرد این حرفها را نزنید!

درصد زیادی از افراد در شهرهای بزرگِ دنیا مجرد زندگی می کنند. ولی ما یا به خاطر وضعیت خودمان یا تربیت و عادت٬ نمی توانیم این اتفاق را عادی بدانیم.

10 غذایی که در 2 ماه رنگ چشم های شما را تغییر میدهد

December 18, 2016 - 02:44
ارسال شده در:
0 comments
رنگ چشم

1- زنجبیل

این ریشه ی گیاهی بخاطر قدرت اعجاب انگیزش در کم کردن التهابِ روده ی بزرگ که منجر به سرطان روده می شود، در تمام جهان شناخته شده است. زنجبیل همچنین دردهای ماهیچه ای، حالت تهوعِ ناشی از شیمی درمانی و سرطان تخمدان ها را به میزان قابل توجهی کم می کند. تحقیقاتِ گسترده ای که درمورد زنجبیل شده است نشان می دهد این گیاه مشکلاتِ قاعدگی دردناک، نشانه های آسم و همچنین آسیب های کبدیِ را که ناشی از عوارض مصرف دارو ها و قرص هاست را کم می کند. در کنار تمام این خوبی ها، رنگ چشم های شما را به تدریج روشن می کند.

شوهرم میخواست من رابطه نامشروع داشته باشم!

December 12, 2016 - 03:01
0 comments
رابطه نامشروع

شوهرم معتاد بود و بی غیرت

با شک و تردید قبول می‌کند. مشخص است رازی در صندوقچه سینه‌اش دارد و وحشت دارد آن را با ما در میان بگذارد. می‌گوید رازش مهم است و هیچ‌کس نباید چیزی بفهمد، وگرنه زندگی و تنها امیدش از بین خواهد رفت.

رازهای شخصیتی شما از زبان گل‌ها!

December 03, 2016 - 02:21
ارسال شده در:
0 comments
گل‌ها

فروردین: گل رز

شما گاهی بدون فکر قبلی کاری را انجام می‌دهید. بسیار رک گو هستید و عاشق مسافرت! اشتیاق زیادی برای زندگی کردن دارید و پشتکارتان خوب است.

اردیبهشت: گل نسترن

فردی صبور و پرطاقت هستید و اراده بسیار قوی دارید. دوست دارید کارها را به آهستگی ولی به طور جدی انجام دهید. خجالتی هستید و قابل اعتماد. سعی می‌کنید از مشاجرات دوری کنید.

خرداد: گل یاس سفید

چند راه حل ساده برای نابودی جوش های سر سیاه!!

December 03, 2016 - 01:39
ارسال شده در:
0 comments
جوش های سر سیاه

راه‌های گوناگونی برای درمان جوش‌های سرسیاه وجود دارند.ولی نباید این نکته مهم را فراموش کرد که هیچ درمانی یک شبه حاصل نمی شود و برای از بین رفتن جوش های سرسیاه هم زمان و استمرار لازم است در اینجا قصد داریم به چند راه حل ساده برای درمان جوش های سر سیاه در منزل اشاره کنیم امیدوارم مفید باشد

جوش‌های سرسیاه

از ترکیب عسل و دارچین استفاده کنید

خطر مرگ با مصرف هسته‌های تلخ زردآلو

December 03, 2016 - 00:40
ارسال شده در:
0 comments
زردآلو

هسته زردآلو، با این‌حال، برخی از سازمان‌های معتبر دولتی و غیردولتی در اروپا اخیرا هشدار رسمی و مهمی را منتشر کرده‌اند، مبنی بر این‌که مردم باید از خوردن این هسته‌ها خودداری کنند. دلیلش هم این است که هسته‌های زردآلو حاوی سطح بالایی از سیانید هستند که می‌تواند کُشنده باشد.